Bieslog - Het commerciële denken van de nieuwe AVRO
  Klik op de hut voor bezichtiging


  webcam in redactielokaal (werkt niet meer)

 Hoofdredacteur Wim de Bie leest alle reacties - redactie@bieslog.nl

Url = verwijzing naar andere site

beluister = hoorspel, reportage, geluidsact

Video = filmpjes

= bijlagen
De foto's zijn vergrootbaar tot de originele afmetingen.








donderdag 21 oktober 2004 08:54  verstuur

Het commerciële denken van de nieuwe AVRO

Beeldvergroting: (de Volkskrant, vandaag)
(de Volkskrant, vandaag)

Een eigenaardige redenatie van de heer Eggink.

De AVRO voelt zich niet meer thuis bij de publieke omroep, omdat die zich volgens de heer Eggink meer gaat richten op amusement, sport en laagdrempelig drama.
Samengevat: de publieke omroep wordt de AVRO veel te commercieel.

En daarom, zegt de heer Eggink, wil de AVRO onderzoeken of, samen met TROS en VTM, een commerciële zender kan worden geëxploiteerd.

Een commerciële zender zonder amusement, sport en laagdrempelig drama?
Zou uniek zijn.
Wij wensen de AVRO veel succes.