Bieslog - Nieuwe prijzenoorlog
  Klik op de hut voor bezichtiging


  webcam in redactielokaal (werkt niet meer)

 Hoofdredacteur Wim de Bie leest alle reacties - redactie@bieslog.nl

Url = verwijzing naar andere site

beluister = hoorspel, reportage, geluidsact

Video = filmpjes

= bijlagen
De foto's zijn vergrootbaar tot de originele afmetingen.








dinsdag 28 oktober 2003 08:42  verstuur

Nieuwe prijzenoorlog

Beeldvergroting: (de Volkskrant, vandaag)
(de Volkskrant, vandaag)

Een woedende Nak de Weert aan de telefoon (directeur van onderzoeksinstituut Nak de Weert).

?Is Albert Heijn met TNS NIPO in zee gegaan! Terwijl wij in onderhandeling waren over een onderzoek naar alle eetgewoonten. Dus warme maaltijd, maar ook ontbijt en lunch. Schandelijk gedrag. Wij hebben een onderzoek naar de tussendoortjes, in opdracht van Super De Boer, laten lopen.?

  • Is er een prijzenoorlog gaande in de onderzoeksbranche?
?Dat zou ik denken. Bureau Teleview doet een onderzoek in opdracht van C1000 ver onder de prijs! Gaat over het verbruik van volle, of halfvolle melk. Flutonderzoekje onder vijftig klanten.
Aldi is in zee gegaan met CallResearch. Dat stelletje beunhazen doet onderzoek naar het hergebruik van de Aldi plastic boodschappentas.?

  • Wat is de bedoeling van die onderzoeken?
?Interessantdoenerij. Kijk ons eens wetenschappelijk bezig zijn. En reclame bedrijven met de resultaten.
Wedden dat morgen bij Albert Heijn de zure zult voor de helft goedkoper in de aanbieding ligt??